مسئول رسانه هیأت کربلا رفسنجان گفت: از سال گذشته هیأت ما برای ساماندهی و برنامه‌ریزی برگزاری اعتکاف در شهرستان به میدان آمد و توانست در 4 لایه این مراسم معنوی را سامان دهد.

هیأتی که اعتکاف یک شهر را سامان داد+عکس و فیلم

محسن بهامین، مسئول رسانه هیأت کربلا رفسنجان با اشاره به برگزاری اعتکاف از سوی این هیأت اظهار داشت: هیأت ما از چند سال قبل و به دلیل وضعیت نابسامان برگزاری اعتکاف در شهرستان به میدان آمد تا بتواند برنامه‌ریزی بهتری برای این امر داشته باشد. هماهنگی‌های لازم با ستاد اعتکاف شهرستان صورت گرفت و تصمیم شد تا اعتکاف در ۴ لایه در شهرستان برگزار شود.

برگزاری اعتکاف در ۴ لایه وی افزود: سال گذشته در ۴ لایه نوجوانان پسر، نوجوانان دختر، مردان و زنان اعتکاف به صورت ویژه و سراسری در سطح شهرستان برگزار شد. برگزاری این دوره با نظم و ساماندهی بسیار خوبی همراه بود که مورد رضایت مردم قرار گرفت.

امسال اعتکاف مادر ـ دختری و پدر ـ پسری داریم بهامین با بیان اینکه امسال ستاد اعتکاف شهرستان همان مسیر سال گذشته هیأت را مدیریت خواهد کرد، گفت: هیأت کربلا تصمیم گرفت با مشارکت ستاد اعتکاف، فضای جدید و خانوادگی را در اعتکاف امسال رقم بزند که به اعتکاف مادر و دختری و پدر و پسری رسیدیم.

مجتبی رمضانی مناجات می‌خواند وی گفت : حجج‌اسلام آقامیری، حجتی و فردی‌نژاد برای سخنرانی به این مراسم دعوت شده‌اند و قاری بین‌المللی سید مصطفی حسینی نیز در این مراسم تلاوت خواهد داشت. مناجاتخوانی هم توسط مجتبی رمضانی مداح اهل بیت(ع) انجام می‌شود.

استقبال بالای بانوان از اعتکاف مادرـ دختری وی تصریح کرد: ثبت‌نام این اعتکاف تا پایان ۲۵ دی‌ماه پیش‌بینی شده بود که باتوجه به استقبال بالای بانوان، برای آنان دو مسجد تدارک دیده شده است. مسجد قبا و مسجد شهدا میزبان مادران و دختران خواهد بود و مسجد ابوتراب برای پدران و پسران پیش‌بینی شده است.  

دیدگاهتان را بنویسید